دانلود سرا
دانلود همه چی

تیم ایرانیان دانلود امروز بازی معروف و ترسناک اقامتگاه شیطان 5 را برای شما عزیزان آماده دانلود کرده است. اگر سری های قبل این گیم را بازی کرده باشید بی شک متوجه متفاوت بودن سبک و موضوع داستان این بازی نسبت به سایر بازی ها شده اید.Resident Evi l 5 توسط شرکت محبوب CapCom ساخته و عرضه شده است. این بازی پس از موفقیت چشمگیر خود در XBox360 و Ps3 و جذب طرفداران زیادی، نسخه PC آن نیز منتشر شد. جذابیت این بازی باعث شد که در رتبه بندی های سایت معروف IGN (منتقدان بازی ) نمره 9.3 از 10 را به خود اختصاص بدهد.داستان بازی چنین منتشر شده است : یک ویروس به نام LasPlagas سرتا سر یک روستای واقع در نیجریه را در برگرفته است و تک تک مردم را به موجودات عجیبی که زامبی نامیده می شود، تبدیل می کند، گروه BSSA که مسئول رسیدگی به حوادث ماورالطبیعه است یکی از مأموران امنیتی خود به نام Chris RedField و همکار باهوش و جوانش Sheva Almor را به منطقه اعزام می کند تا به این اوضاع رسیدگی کنند.وظیفه این دو مأمور یافتن علت پیدایش ویروس و نحوه انتشار آن است،صداگذاری های هولناک و صحنه های ترسناک باعث جذابیت توأم با ترس در این گیم می شود،به همین خاطر بازی برای افراد بالای 16 سال مناسب است،این بازی معروف و محبوب را هم اکنون می توانید از سرورهای قوی ایرانیان دانلود به طور رایگان دانلود کنید.


حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft Windows XP, Windows Vista
Cpu: Intel PentiumD Processor AMD Athlon64 X2 Or Intel Core2Quad Processor or better Or AMD Phenom X4 Or better
Ram: 1 GB
Video Cards: 1GB Nvidia Gforce 6800 series
DirectX: Microsoft DirectX 9.0c
Hard Drive: 8GB of free hard drive space

روش تعمیر فایل فشرده:

اگر در هنگام Extract بازی از فایل فشرده rar با اخطار خراب بودن فایل فشرده مواجه شدید, بدانید که این اخطار مربوط به خراب بودن فایل فشرده ای که ما برایتان قرار داده ایم نیست زیرا این فایل چندین بار تست میگردد و سپس بر روی سرور سایت برای دانلود قرار میگیرد و دلیل آن توقف های موقتی است که شما در هنگام دانلود انجام داده اید می باشد. البته نیازی نیست که از این بابت نگران شوید زیرا تیم ایرانیان دانلود بازی را به گونه ای فشرده سازی کرده که امکان بازیابی آن وجود داشته باشد. کافیست که در نرم افزار Winrar در تب Tools گزینه ی Repair archive را انتخاب کنید و سپس منتظر بمانید تا عملیات تعمیر فایل فشرده به اتمام برسد پس از آن یک فایل فشرده جدید در کنار فایل فشرده خراب ساخته می شود که می توانید بدون مشکل بازی را از آن خارج نمایید.

لینک دانلود:

www.dl.ir-dl.com/user9/pic/Dl.jpg

.: توجه :.

برای کرک کردن بازی از پوشه Crack موجود در داخل پک استفاده کنید. تمام فایل های موجود در داخل فایل فشرده تست شده و سالم می باشد. 

"این وبلاگ نویسنده می پذیرد فقط کافی است در نظرات خود را معرفی و ایمیل خود را بدهید"

سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:Battelfield 2, Battlefield 2, Battlefield 2 2011, Battlefield 2:Project Reality, Battlefield :Project Reality (2010 با لينك مستقيم, Counter Strike, download Battlefield Project Reality, Project Reality, اسلحه مدرن, بازی, بازی 2011, بازی اکشن, بازی جدید کامپیوتری استراتژیک, بازی جنگی, بازی ها , و, کنسول, میدان جنگ, پروژه, واقعیت, دانلود Travian,ir : 2 : پروژه واقعیت (2010), انجمن Travian,ir : 2 : واقعیت پروژه (2010), بازی های جدید سال 2011, بازیهای جدید کامپیوتر, تسلیات جنگی, جنگ جهانی, دانلود بازي 2010, دانلود بازي اكشن, دانلود بازي با لينك مستقيم, دانلود بازي جديد, دانلود بازي سوم شخص, دانلود بازی, دانلود بازی 2011, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی جدید کامپیوتری, دانلود بازی جدید کامپیوتری (Battlefield 2:Project Reality (2010, دانلود بازی جدیدBattlefield, دانلود بازی رایگان, دانلود جدید ترین بازی های کامپیوتر, دانلود راگیان گیم, دانلود رایگان, دانلود رایگان Call of Duty, دانلود رایگان بازی, دانلود رایگان بازی کانتر استریک, دانلود مستقیم بازی جدید 2011, دانلود کرال, دانلود گیم, دانلود(Battlefield 2:Project Reality (2010, دانلودبتل فیلد, گیم جنگی, :: 21:2 :: نويسنده : nima

اصلاح فراتر از شناخت مخدوش کنندهی اصلی، و به نظر می رسد مثل یک بازی کاملا مستقل باشد. تاکید بر رئالیسم و تعامل بین بازیکنان. در بازی شما می توانید مبارزه با پرواز / هلیکوپتر حمل و نقل، هواپیماها ، سوار تانک ها ، زره پوش حامل پرسنل، jeeps نور، mopeds و “انتحار”. در اختیار شما می باشد، نقشه های بزرگی از 16 مایل مربع! هر دو چند نفره و تعاونی وجود دارد.

ژانر : اکشن / تیرانداز / 3D / 1st نفر

4.50 گیگا بایت

حداقل سیستم مورد نیاز:

ـ سیستم عامل : Windows : seven / Vista

ـ پردازنده مرکزی : 2.80 GHz

ـ حافظه موقت : 2 GB

ـ کارت گرافیک : The GeForce 9400

برای دانلود بازی و دیدن عکس های از بازی به ادامه نوشته مراجعه کنید. 

"این وبلاگ نویسنده می پذیرد فقط کافی است در نظرات خود را معرفی و ایمیل خود را بدهید"

ادامه مطلب ...

سلام بر افرادی که دانلود می کنند!

خوش آمدید.

در ادامه ی مطلب لیست جدید هست!!!

"بازدیدکنندگان عزیز،این وبلاگ بزودی در تاریخ 91/5/1 راه اندازی خواهد شد،بهتر از پیش،همچنین با موضوعی جدید!"

"این وبلاگ نویسنده می پذیرد فقط کافی است در نظرات خود را معرفی و ایمیل خود را بدهید"

ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 25096
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 2

Alternative content


برنامه انعکاس رهايافتگان کنگره 60